Tuesday, July 28, 2009

petai ku........

mula dari sekarang aku nak panggil suami aku dgn panggilan ss ajer ....panjang sangat aku nak tapi suami .......ss maksud sayang suami atau suami saya....hehhehe
minggu nie aku dgn family balik kpg....hantar ayah gan mum balik....ayah aku masih tak berapa sihat....kesian kat dia.....hari ahad...aku dan ss mengerjakan petai kat depan umah mum gan ayah....punyalah tinggi siap pakai galah panjang lagi.....buat cantum cantum.....kesian aku tgk ss aku dah lah payah nak ambik ajer......pokok bergoyang-goyang penat melangut kat atas....tue pun dapat sikit ajer......penat lah gaya nyer....lepas tue kami pie pasar mlm beli udang buat sambal petai .....hhahhahah kena lah penagan sambal udang masak petai.....mlm tue kekenyang sambal udang petai.....freash lagi....

No comments:

Post a Comment