Wednesday, July 22, 2009

entah naqk tulis aper....

:- love u mum and ayah
sebenarnya aku tak tahu nak tulis aper dlm blog aku....tapi yg pasti aku tengah murung memikirkan kesihatan ayah aku semakin menurun....hari selasa lepas aku bawak ayah aku pie klinik untuk pemeriksaan kesihatan dia.....yang dijangka oleh doc....ayah aku mengidap kencing manis....tapi alhamdulilah.....tak ader....keesokan hari rabu aku bawak ayah aku ke hospital bukit mertajam ......pemeriksaan mata....pada mulanya ayah aku kater di silau.....apabila bawak kereta mlm......tapi doc kater .....mata nyer ader gulkoma(kalau tak salah eja) dan urat mata ayah aku membengkak....kedua belah mata pulak tue......doc kater....kalau operation pun peluang penglihatan ayah aku amat tipis sekali.....entah lah ayah aku nie.....mcm mcm masalah kesihatan dia alami...... selepas pencen......mak aku jugak stady......sekarang pun buang air besar pun mak aku yg tolong cuci....kos tangan ayah aku sebelah kiri.....sudah tak kuat.....nak angkat batal pun boleh terlepas.........kadang aku terpikir......kalau mak aku tak ader mcm maner ayah aku nie.........ish ish dah melalut pulak....mintak kedua org tua aku penjang umur dan murah rezeki......expecily kesihatan........aku ader ajak mum gan ayah aku tinggal ajer gan aku tapi biasalah depa bukan tahan dok gan anak depa lagi syok tinggal kat kpg...........kasih ibu sepanjang masa ....kasih bapa sanggup berkorban......i love u mum and ayah

1 comment: