Monday, July 13, 2009

kerAbu Pucuk PAku....first time

:-punyalah lazat siap baring lagi kat lantai
:-gaul mumy gaul....


:-bahan-bahan kerabu

:-punyalah eksyen lepas makan durian



minggu nie aku balik kpg....teringgin aku nak makan kerabu pucuk paku....mak akupun tolonglah aku membuat nyer...peh sedap gila aku makan....
pucukpaku+kerisik+serai+tauge+kerang+santan+daun kesum+limau nipis peh suami aku lalu
kat belakang aku pun tak perasan......dengan makan nasi panas lagi....dah habis dgn nasi aku ratah pulak....sedap.....kecur air liur....
tengah syok aku meratah kerabutadi anak aku yang entah aper angin dia tiba nak makan durian sedangkan selama nie....aku bagi dia kater busuk....masamlah....punyalah dia makan bersungguh2 sampai 3 ulas tak salah aku....hehheh....baru dia tau penangan buah segala buah...tapi aku taklah boleh bagi sangat.....karang demam aku jugak yg susah....dengan makan pulut lagi....ptg tue...aperlagi badan dia mula panas....nasib baiklah dapat mama perihatin bawak cool fever dan cotal.....sebelum melarat aku tempek coll fever dan bagi makan cotal....nasib baik pagi tadi dah ok....tapi selsema pulak ader.....tak aperlah tgk nanti mcm maner....kalau melarat mama bawak yaya pie klinik mutiara yer....love u yaya

No comments:

Post a Comment