Thursday, July 2, 2009

happy BIRThday aliYA......

:-kegembiran

:-kek hari jadi aliya
:-keluarga suami aku....


aku bertolak dari kpg....dalam kul 10.00 pagi....kami sampai cameron dalam kul 1.00 tgh....suami aku yang drive....nasib baik dia sehat kalau tak akulah tukang drive...hhehhehe...tapi nak naik cameron kat simpang pulai aku dengan aliya bantai tido....coz kami berdua tak tahan jln bengkang bengkok.....boleh pening dibuatnyer......sebelum bertolak aku gan mum masak dulu buat rendang , pulut, puding telur dan masak nasi....coz aku tahu sampai ajer mesti malas nak pikir nak masak aper....aku tinggal kat tanah rata ....OLIY apartmanet seronok ader 3 bilik so boleh lah aku satu bilik...... mum gan ayah aku satu bilik dan bapak mertua aku & family suami aku satu bilik....... sewa RM 200 satu malam...seronoklah boleh buat masak masak .......petang tue kami pie ladang teh baharat tapi disebabkan hujan tak aderlah aktiviti sangat.....so kami minum teh kat teh baharat sambil melihat panorama....ladang teh yg peh cantik.....tepat pukul 7.10 mlm kami sambut hari jadi anak aku aliya....selamat hari jadi.....selamat hari jadi.....selamat hari jadi aliya.....selamat hari jadi......anak aku punya lah seronok.....tak dapat aku nak bayangkan.....lebih lebih lagi selepas tue.....anak aku buka hadiah untuk nyer....punya lah gembira....tak terkata.......tido pun punyalah lambat pukul 11.00mlm tak tido ajak nenek dia main.....his hish sian nenek dia.....besok nyer aku and family turun cameron dlm pukul 11.00 pagi....singgah kat brincang tempat jual sayur dan bunga.....tak banyak yg kami borong .....tak ader aper yg hendak dibeli sangat.....sampai di simpang pulai dlm pukul 1.00tgh hari dan makan disebabkan aku tak tido....dlm perjalan balik sampai kedai makan kat simpang pulai aku bantai muntah....hehehe...mak yang muntah anak releaks ajer......hehhehehe....sekarang dah 2 thn anak aku....mcm semlm ajer aku melahirkan puteri aku tue.....aku harap dapat lagi aku merasa dlm kantong rahimku ader insan bernyawa......

No comments:

Post a Comment