Wednesday, July 8, 2009

mINUm PtG....

:-kuih cucur ikan bilis aku
:- sempat lagi puteri aku posing kat dlm pejabat papa dia

ptg nie entah aper nyer rajin ....aku buat cucur ikan bilis+kentang+bawang besar+daun kucai + telur untuk suami aku.....sian aku tgk terbongkok bongkok bawah van tadi....bersama perkerja dia.....ader van ford rosak depan umah aku pagi tadi kira member suami aku gak....so dah lamer tak buat pomen asyik duduk dlm ofis..... suami aku bagi tahu kat aku dia nak pakai baju bengkel pagi tadi.....kira nyer bos turun padang hari nie...........hehehhe siap aku buatkan teh limau supaya suami aku dan pekerja segar kembali.....nie masa aku taip nie....pun tak siap lagi mereka baiki.....ader kereta lain pulak masuk....heheheh kerja sampai mlm lah gamak nyer......go...go....go suami maju untuk isteri dan anak.....hheheheh we all love u

No comments:

Post a Comment