Thursday, June 11, 2009

mari sembahyang bersama yaya

sekarang puteriku...sibuk dgn nak sembahyang ....mintak sampai bila-bila dia mcm tue....nenek dia dah buatkan dia telekung....dengar ajer azan ....dia yang ajak aku pie sembahyang.....sampaikan aku period pun dia suruh aku sembahyang......hehehe...anak aku yang seorang nie...paling syadu aku tengok bila...maghrib papa dia sembahyang ...habis ajer papa dia...sembahyang dia sibuk angkat tangan ...kalau aku tak angkat dia ...sibuk panggil nama aku....lepas papa dia ...habis doa.....siap salam& cium papa dia lagi....harap anak aku nie jadi anak yang solehah....begitu jugak subuh ...kadang aku yg terlajak bangun....dia yg kejutkan...almaklumlah masjid sebelah umah aku ajer.....kira pagi-pagi dialah tukang kejut aku.....dengar ajer org mengaji...dia dah bangun dah.....
yaya: mama agun cemyang
mama: mama tak sembahyang lah kakak(period)
yaya:angunlah mama..... cemyang
terpaksalah aku bagun layan dia....sampai dia pakai telekung ....aku harap anak aku berkekealan begitu...amin

No comments:

Post a Comment