Monday, June 15, 2009

magieeeee....


:- tersedia untuk dimakan

:- senang dlm hati suami rajin mcm nie


mlm tadi tak tahu nak makan aper.....akhirnyer....kata sepakat diambil...... suami aku turun kedapur masak....jeng jeng masak magie.....hehehhe....kenyang jugak akhirnyer......anak aku yang tido pun aku kejutkan makan ....punyalah berselera dia makan......lepas tue tibai roti......kadang aku pikir...org yg lama kahwin nie...yang jadi suri rumah tentu lagi pening nak masak aper....aku yang baru masuk setahun jadi suri rumah pun dah pening.....dilema tul kadang nak masak nie.Masak nie...pikir hari tue baru ajer masak...kadang nak masak...benda lain yang selalu dah masak kadang tak habis....his....membazir ajer.....tapi nasib baik semlm suami aku sporting turun masak...diapun kadang tak tahu nak bagi menu aper...dah ......jawapan nyer...mari makan luar ...hehhehhe

No comments:

Post a Comment