Thursday, June 18, 2009

asyik dia ajer yg menang.......

aku tgh bertaruh dgn suami aku ....game dlm handfone dia...asyik dia ajer yg menang..... naik menyampah...aku aku potong dia ...dia potong aku balik...tapi yg paling aku nak marah..(marah-marah sayang)aku baru nak usik talifon dia...dia kater simpanlah...nanti rosaklah....beteri lum penuh lah....aku sabar lagi......tapi sat agie...aku tgk dia yang main....ish nak marah nie.....tak dapat aku RM10.00 ....ish...ish.....bila lah tangan aku nak lembut nie....asyik terkucil ajer.....tu yg buat kalah tue.....

hari nie hari jadi suami aku .....penat aku tunggu pukul 12.00mlm nak wish dekat suami aku.....yang paling terharu pagi tadi anak aku menyayikan lagu happy birthday kat papa dia...bersungguh-sungguh dia menyayi...suami aku dlm mamai....mamai terus bangun....sambil peluk anak dia....ish dah tua dah suami aku dah 31 thn....nanti mama bagi hadiah....tak sempat nak beli....nanti mama import dari kl ok....

papa kau adalah segalanya untuk ku........
yang aku sanjungi....dan aku cintai....love u

No comments:

Post a Comment