Wednesday, June 24, 2009

:- kedai pau yg sedap
:- anak aku yg manja


:-kasut birthday suami dan tiket GT japan

minggu nie aku dan suami pie kayell...suami aku sibuk pie tgk GT Japan dan aku pie shoping kain untuk raya .....tapi mum dan ayah aku pie sekali so perancangan berubah ...sepatutnyer aku dan suami akan membuat haluan masing-masing.....dia akan ker rumah kawan dia kat damansara dan akak akan jemput aku disaner......tapi disebabkan mum dan ayah ikut sekali program pun berubah......suami aku pulak hantar aku pie umah akak aku dan member dia pulak jemput suami aku kat gombak.....perjalanan pie kayell....aku dan family aku singgah kat tanjung malim pekena pau yang paling sedap yik mun....pau dia kalah lah pau yg ader.....esok nyer pulak aku dan family aku pekena roti canai bismilah.. dekat jln semarak peh sedap gila......roti canai banjir satu.....pe....aku ingat mamak tue tak kenal aku lagi rupanyer dia kenal......dulu rajin aku pie makan kat saner....sekarang dah pindah bantai tul makan....lepas tue tempat kemestian aku adalah ikea....aku tak tahu kenapa aku suka sangat pie saner....tapi itulah tempat yg paling aku suka....anak aku pun suka pie saner.....temasuk mum dan ayah aku......siap makan lagi kat food court dia....order daim cake lagi.....peh sedap....lepas dah shoping kat saner....aku dan akak hantar mum dan ayah serta anak aku balik ....aku dan akak aper lg merayap kat jln TAR pulak....pada mula nyer aku tak nak pie jakel....pada pikiran aku kat....saner kedai dia mesti jual kain mahal....tapi akak aku menyakinkan aku kain kat saner....tak aderlah mahal maner.....aku pun ikutlah akak aku......rupa nyer kebenaran ternyata.....siap beli kain untuk ayah lagi....dan akak beli kain untuk mum ......raya nie melaramlah kedua org tua aku....lepas beli aku dan akak pie balik ikea.....aku teringat aku tak beli lagi hadiah hari jadi suami aku dan hari bapa......kat suami aku...aku pie beli selipar crooc dekat dia....lepas beli .....kami balik .....mum dah siap masak....ayam cekur kesukaan kami sekeluaraga.....so tunggu suami habis Gt japan dlm pukul 8.30 aku pulang ke kpg....nasib baik ayah bawak keta....mula aku kena tapi mungkin ayah pikir aku penat so dia bawak keta.....dan suami bwk balik van....yang dia beli semlm.......sampai kpg pukul 12.00thg mlm

No comments:

Post a Comment