Tuesday, June 2, 2009

dah tak sedih....

semlm suami aku....ajak aku balik kpg aku kat n.9...yeyye balik gak akhir nyer....boleh anak aku jumpa abg sepupu dia ...haikal ...kadang pening gak kalau anak aku asyik tanya pasal... abg sepupu dia...siap tanya bila nak blk kpg...
aliya: mama abg haikal maner
mama: kat kpg gan maklong
aliya: bila alek kpg
mama: nanti kita balik
tapi semlm dengar papa dia kater nak balik kpg tgk abg haikal
papa: sok suruh ayah mai, kiter balik n.9
mama: la kater nak pie kenduri adik ari
papa: sian papa tgk mama dan aliya. kakak sok kiter balik kpg
aliya : yeyeye alik kpg
siap talifon along dia nak ckp dgn haikal... yg dia akan balik kpg hari khamis nie...
seronok sampai tak sabar nak tunggu atuk gan nenek dia ambik dia hari nie... masa nie pulak...aliya asyik tanya pasal atuk gan nenek dia...seronok bilalah dia nak dapat adik...aperlah aku nie...nie kan kerja allah swt...ader rezeki aderlah nanti.....kiter tunggu...

No comments:

Post a Comment