Wednesday, June 10, 2009

jiran aku br balik mekah

berseri seri aku tgk jiran aku balik dari mekah....dia kater kat sane panas...tapi dok saner tak ingat nak balik...keluarga pun leh lupa...bukan lupa terus tapi nak ingat beribadat ajer...anak aku suka pulak dia minum air zam zam... sampai dua gelas dia minum....mintak2 aderlah rezeki aku dan keluarga pie saner.....nanti....seronok dengar dia cerita.....hari-hari sembahyang jenazah....itu yg buat mengisafkan diri .....makan kat saner punyalah besar....pak arab makan satu...org kita boleh makan empat org.....ader satu ketika depa pie...order buger king....4 set sorang satu ...besar dari wopper kita disini.....terduduk mereka makan....sampai esok kenyang....tapi punya lah mahal...4 set berharga 84.00 rial....heheh...kenyang rezeki allah s.w.t

No comments:

Post a Comment