Friday, December 18, 2009

hati-hatilah....

aku baru lepas bc email aku.....punyalah terkejut.....makan rota jajan tue....ader lemak babi.....hehehh...entah dulu aku masa sekolah berapa banyak aku telan.....takut nyer....inyaallah aku akan pastikan .......bila aku beli untuk yaya(my lovely).......aku cek dulu.....untuk keselamatan dlm tubuh badan yaya(my lovely) ........aku bc email tue lagi.......pringle pun ader....so berhati hati.......kalau susah susah .....goreng kentang sendiri.....lebih baguz.....dan terjamin dlm segala espek.......tak payah pening kepala......makan kita pun aper yg kurang semua ok....cuma malas dan rajin ajer.....mcm aku nie ader pasang surut kalu rajin sampaiss pun tak terlayan nak beli brg......tapi kalau malas suruh masak keropok pun aku malas......heheeh so azam thn baru......beri makan yg berkhasiatuntuk keluarga....dan pastikan jgn ader lemak babi......

No comments:

Post a Comment