Monday, December 14, 2009

sampai bila penyelesaian akan ader......

baru nie aku balik.......kpg kat k.pilah......kadang aku sedih keadaan family aku.....abg dan akak aku dah tak sebulu....entah bile ader jln penyelesaian......aku pun tak tahu....abg aku dgn keegoan nyer.....akak aku pun dgn .......kepala nyer.......saper antara mereka akan buka jln penyelesaian itu aku pun tak tahu......hem....kadang nak mengeluh pun tak ader guna.......penyelesaian mereka ....ader pada mereka sendiri....aku harap ....mereka akan berbaik untuk kebaikan.....semua...sebab......kami adik beradik bukan ramai kami tiga org ajer......dan keadaan ayah yg tak mengizikan nie.....ader pintu kebahagian akan dibuka.......aku cuma mampu berdoa semoga .....keadaaan nie tak akan belarutan......dan tujuan balik kali nie....nazar aku dapat dilakukan.......aku nak baca yasin dgn semua family aku untuk arwah keluarga yg telah pergi dapat dibuat.....dan pada kak long, kak ngah, mum, wan, mai, makcu, atikah, ss , khalid, ayah , yaya ( my lovely) & haikal terima kasih kerana kita dapat berkumpul......menjayakan bacaan yasin nie.....dan habuan nyer makan bihun sup sampai licin...yg ditong tong antara aku dan kak ngah.....sedap....i love u all.........nanti kita buat lagi.......

No comments:

Post a Comment