Wednesday, December 16, 2009

sata ikan







ss sibuk suruh masak sata ikan kat dia ......so aku masuk blog chef hanieliza......ambik resepi chef.....pagi ....pagi aku dah pie pasar beli ikan selayang dengan kelapa parut......nasib baik mum ader dia yg tolong aku perisi ikan ......(ambik isi ikan sajer).....lepas tue yg lain aku lah yg kena buat.....dari a sampai z......nampak mcm senang.....tapi kerumitan dia nak membalut tue....yg payah sikit.....tapi bila hasil dah keluar teng teng........tapi aku bagi ss aku makan dia kater kureng sikit....kureng masin.......dan mungkin kelapa yg aku guna bukan kelapa muda......chef hanieliza suruh pakai kelapa muda tapi aku bantai pakai kelapa biasa.....tapi anywhere thank pd chef kerana.....bagi resepi nie dlm blog dia.....nanti aku cuba sekali lagi......saper nak resepi resepi chef hanieliza antara yg terbaguz.......

No comments:

Post a Comment