Thursday, January 7, 2010

pergi nyer...kekasih aku dunia dan akhirat....

tak pernah aku terbayang aku akan kehilangan org yg paling aku syg .....disaat aku masih memerlukan dirinyer di sisi ku.....tak pernah aku sangka...ayah akan pergi ......masih aku ingat lagi....28/12/2009 itulah akhir sekali aku hantar ayah ke klinik lenggong......lepas balik dia tak henti mengucapkan terima kasih.....kerana jaga dia...lepas tue aku pun pulang.....ah banyak betul kenangan-kenangan ....memandangkan aku dijaga oleh ayah dan mum tak seperti abg dan akak yang dijaga oleh nenek dan wan....dan aku pulak anak yg last memang aku manja dgn ayah .....masa kecik aku tak pernah berengang dgn arwah walaupun arwah ader kerja luar....di pulau pinang masa tue aku tinggal di n.9aku mesti dia bawa.....nyer.....naik kereta api adalah kemudahan yg paling kerap aku naik.....bersama arwah....masa from 2 arwah pergi luar negeri selama sebulan.....aku demam teruk .....kerana terlalu merindu arwah.....mumy terus bagi aku kain arwah.....sok nyer aku dah ok......dan semenjak hari tue aku tido dengan kain pelikat arwah... dan aku pasti arwah akan pulang .....tapi sekarang ......aku tercari kasih nyer.....bau nyer dan pasti kali nie....angan aku untuk melihat nyer lagi....dan tak ader.......ah rindu.....nyer.......

No comments:

Post a Comment