Sunday, January 17, 2010

dah 2 minggu arwah pergi......

aku terkenang betul dgn arwah ayah .....entah tak dapat aku bendung perasaan hiba aku.....seminggu aku duduk kpg. teman mum aku.....tapi dlm masa yg sama....aku tercari-cari kelibat ayah.....tapi yg pasti ayah tak akan kembali........depan mum aku kuatkan semangat....supaya dia tak fikir coz sekarang dia tinggal dgn haikal di kpg.......tapi balik ajer penang .....air mata aku berjujuran.....thn 2009 banyak tul kenangan aku dgn arwah....aku dan ss bawak dia round satu malaysia....(walaupun masa tue dia tak sihat).....bercuti satu keluarga di pulau sayak.....pergi kelantan.......nak berubat mata arwah.......sambut birthday yaya(my lovely) di cameron....dan yang paling penting dia tak pernah berenggang dgn aku....dari kecik sampai aku kahwin......aku kahwin ajer.... selepas tue dia kerap dtg jumpa aku di pp.....dan selepas aku mengandung.....dia dah mula duduk perak......dan selalu dtg jumpa aku.....sebulan sebelum aku lahirkan yaya..... arwah dan mum dtg teman aku di pp......dan aku berpantang pun di kpg......dia lah yg bertungkus lumus......jaga aliya ........ah rindu betul dgn mulut becok nyer.....al fatihah untuk ayah.....

No comments:

Post a Comment