Monday, August 10, 2009

kesian kat yaya......


hari nie....first time aku tgk anak aku yaya kena marah gan papa dia......menagis...nagis kataku....alah puteri aku nie....tulah buat aper bagi papa naik angin. alkisah nyer ss aku nie nak makan lepas tue dia nak tido....dia baru ajer pekena ubat batuk .....coz sakit tekak.....makan buah rambutan mlm tadi sampai tak ingat.......kebetulan yaya nie nak makandengan papa dia kat bawah entah mcm maner nasi yang dia bwk terumpah atas kerpet dekat gan papa dia....aper lagi ss aku tue....dah dia tak sihat anak pulak buah hal......naik hantu habis brg yg ader dekat dgn ss dia baling.....anak aku terkejut terus dakap aku sebab takut......hahah aku aper lagi .......nak kesian tapi geram sejak dua minggu nie nenek dan atuk dia ader ....depa bekap....hari nie dapat habuan........tapi yang paling aku syahdu lepas makan aku tgk ss mcm menyesal marah anak dia....dia ambik anak dia....lepas tue bwk masuk bilik dia tido kan anak dia.......kadang anak nie kena ajar....tapi lepas kita ajar kita pulak naik kesian ialah depa bukan tahu aper pun....tapi manja ajer lebih......tapi yang kesian kat aku....aku jugak kena kutip barang mainan yang kena balinmg tadi siap kena mop lantai dan sapu karpet .....yaya kadang ko buat perangai mama geram tapi kalau ko tak ader mama sunyi........betulah org kater anak nie dia lah racun dia jugaklah penawar......love yaya

1 comment:

  1. bebudak nie kengkadang mmg buat kiter geram
    tapi biler dah nangis tersedu-sedu kesian plak

    ReplyDelete