Sunday, August 16, 2009

alhamdulilah......

hajat aku dan suami nak buat ....kenduri arwah untuk nenekku zauyah + atukku nordin& atuk dan nenek ss tercapai jugak semlm.....semua berjalan dgn lancar......walupun dlm suasana yang dikatakan panas dgn H1N1 nie ....aper pun berkat doa semua keluarga dptlah buat kenduri tue secara sederhana......lauk pun ader lebih untuk sanak saudara bawak balik......tapi family aku ajer tak dapat dtg.....coz 18.8.09 atuk aku pulak menyusul membuat kenduri arwah untuk isteri nyer kaum keluarga nyer di key ell.... aper pun aku tak kisah yang penting tue nawaitu.......niat kenduri aku semlm .......mintak semua keadaan baik yang telah pergi dan yg masih ader di bumi allah nie......aku jugak berharap bulan puasa nie....semua keluarga aku mendapat keberkatan nyeer.........

No comments:

Post a Comment