Wednesday, August 5, 2009

cuti-cuti malaysia versi kedua

sampai ajer kat banyak pulak benda nak makan....termasuklah dgn asam pedas dan otak2aku terus ker kluang umah....makcikku maklang.....sampai kat saner maklang aku dah sediakan asam pedas...aku aper lagi melantak sampai tak ingat suami kat sebelah.......punyalah mengilat jari......ss aku pun tak tolehtoleh punya menikmati asam pedas org johor....pagi kami bersiap-siap dan pergi batu pahat pekena....nasi briyani kat saner....depan hospital putra....tapi bagi tekak aku...nasi briyani kat saner tak best mcm digembar gemburkan........entahlah mungkin bukan cita rasa aku......lepas ronda sat kat batu pahat kami teruskan destinasi ker muar....pie pekena mee bandung & sate.....peh sedap gila ....tak ingat....aku dan ss ader tengok rancangan farok warung kita......so kami terus pir kedai yg farok ckp....peh memang sedap tak terkira.....memang rancangan warung kita boleh pakai.lepas tangkap satu dua keping gambar kat saner....kami teruskan perjalanan ke melaka....tapi kat saner tak makan pun tapi tangkap gambar ajer....untuk anak kami yaya....biar dia tahu mama& papa dia ader bawak jln jln. penat saner sini ....aper lagi balik kpg kat n.9 tido saner semlm......besok nyer kami pie nilai beli barang sikit ......dah lamer aku tak pie nilai 3 mcm ader....pasal aperlah kat penang tak ader nilai 3 kan syok....tapi kadang pikir baguz tak ader kang asyik nak membeli ajer......lepas beli kami teruskan perjalan ker subang pie pekena nasi briyani JM ......peh nie baru dikaterkan nasi briyani ....walaupun aku selalu pie saner tapi aku tak boring.......sedap tul....habis makan kat saner destinasi seterusnyer kat ... balik kpg.....belah sini aku tak lah kalut sangat senang dtg......tapi belahpantai timur tue yang payah sikit.......ss ingat thn depan nak pie belah sabah dan sarawak....so start sekarang kena kumpul duit....tak tahu perbelanjaan akat saner berapa....aper pun.....TQ my love mengembirakan mum & Ayah sekali bawak mereka JLN -jln

No comments:

Post a Comment