Thursday, August 25, 2011

pg nie memang sibuk.....

pg nie....kesibukan melampau....coz tinggal berapa hari lagi nak menyambut lebaran.....
aku telah bangun awal dari biasa.....
kemas rumah pun belum dibuat lg.....aku telah short listkan aper perlu aku buat ....

carta kemas rumah
- lap tingkap
- buang sawang
- bunga
-lap habuk(bingkai gambar, tv)
-mop lantai
-ubah perabot
-basih tikar
- bersihkan peti ais.(dlm peti, atas peti dan persekitan peti)
-basuh tandas
-beli brg buat kuih dan kek
-sterika baju
-kemas bilik

banyak jugak kena buat nie....thn nie sebenarnya ss tak bagi buat kuih raya.....tp desakan aku dan pujukan yg melampau..... semlm dpt green light dari ss....
bertapa seronok aku dan puteri semlm .....hhehehe
tercapai jugak cita-cita nan satu.....so aper lagi projek berjalan start hari nie.....mua mua keluar pie beli brg dapur.......


No comments:

Post a Comment