Thursday, April 2, 2009

seminggu menyedihkan,menyeramkan& menyeronokan

seminggu nie hari paling mcm-mcm ader dlm hidup aku ....dgn labtop aku kena kilat habis dgn modem kena talifon umah pun kena ...tapi aku masih bersyukur rumah aku tak kena apa-apa...kalau tak maner aku nak duduk....yang aku sedar masa hari sabtu...dia dah tak leh fungsi...hhehehe mati kutu jugak aku ...hari ahad suami aku bwk aku pie naik gunung jerai...heheh ingat nak tengok stroberi ...hampeh tak ader aper aper pun kat atas tue...digembar gemburkan ajer ...tapi pie saner sungguh menyeramkan naik pun dah seram tapi niat aku dan suami baik kot tue yang tak jadi aper aper...yg paling aku pelik aku punya syok tangkap gambar tapi 2 kpg gambar rama-rama yg cantik ajer tak ader dlm aku punya camera...ajaib...rama tue memang cantik...org kater gunung tue tempat org bunian...hehehhe seram aku ...mlm tue aku tak lena tidur....aku rasa aku kena hempap...anak aku mengigau...gelak sorang-sorang ..... aku tak nak lah pie tempat mcm tue........balik jiran, mak sedara aku pun kater tempat tue ader...jejejjeng...makcik aku siap tido sana lg.....pie 6 org kira-kira ader 7 org ...sorang lg anda pikirlah sendiri...hehhe...lepas tue turun suami aku ajak mandi...kat titian hayun daerah yan...syok air nyer sejuk dan nyaman....pie tempat dlm...lagi....anak aku punya lah seronok mandi sampai tak mau naik....lepas tue aku pie umah kawan suami aku pie tengok bawak dia tanam pokok tembikai dan mcm lagilah...makan tembikai fresh petik terus makan memang sedap...kalau ader nak lagi aku makan ...tapi ader satu ajer yang lain mungkin bapak dia nak jual kot....aktiviti minggu yang mcm mcm aderhhehe...:]

No comments:

Post a Comment