Tuesday, April 7, 2009

nasib baik...anak aku tak penyek

:ayahku yang ku cintai


smlm anak aku tido gan atuk & nenek dia , anak aku dan mak aku tido kat bwh.... ayah aku tido kat atas katil...entah mcm maner smlm ayah aku boleh jatuh katil.....nasib baiklah anak aku jauh sikit dari dia...kalau tak ...penyek anak aku.....hehhe ayah ayah...nasib baik tak jadi aper-aper...tapi pg tadi ader gak dia gaduh sakit pinggang...sesak nafas..risau gak(walaupun aku mcm buat tak tahu) dlm hati risau .....kalau jadi aper aper....maner aku nak cr ayah mcm tue...besar.....heheh.......:) anak maner tak syg ayah dia walaupun ...masa sekolah dulu mcm singa lapar....skrg pun ader gak saki baki dia punya singa tue......almaklumlah ayah aku dulu keja polis terbawak-bawak dlm umah....hish...tapi kat cucu dia...jgn harap boleh marah depan dia...silap -silap kita pulak yang kena marah blk....

No comments:

Post a Comment