Tuesday, April 21, 2009

hati ku terguris

:-kasih seorg bapak
:- basikal baru yaya

dah dekat seminggu aku tak tgk blog aku nie....ialah aku merajuk dgn suami aku...biarlah ia menjadi rahsia aku dan dia.....baru dia tahu ..kalau aku merajuk selalunya.... sok pagi aku ok balik ....malas nak panjang pajang kan cerita, tapi kali nie dekat seminggu aku bersikap dingin dgn dia...baru dia th ...anak leman dan jenab bukan boleh buat main...kadang-kadang kena gak ....buat mcm tue br ...depa tahu isteri, pun ader perasan...bukan boleh main boh ajer...nak marah ker..nak ckp ikut sedap mulut....depa ....baru 2 mlm lepas aku ok baik.....

tue..pun aku dlm keadaan boikot gak tapi nama pun suami...maner leh kita marah kut suka....mcm masa bercinta dulu...hormat kena gak .....makn , minum , pakai kena gak ambik tahu ...kang cari yg lain ...baru padan muka aku....menagis lagu dangdut pun tak guna....aper pun aku sayang samer hubby aku ....tapi kadang hati nie saja nak ikut perasan yg marah....oklah hubby aku yang tercinta mama dah tak marah samer papa....i love u.......tapi yg kalai jgn buat lagi

No comments:

Post a Comment