Monday, November 23, 2009

raja segala buah..............







rasa dah dekat seminggu aku tak tengok blog aku nie......ialah sejak dua menjak bisnes durian nie..... aku semakin sibuk walaupun aku pembantu ajer.....tapi penat sampai kadang......aku rasa tido pun tak cukup bayangkan lah tido dlm kul 11mlm.....bangun dlm kul 6.00 pagi....tok tek urusan umah .....10.30 pagi aku hantar ayah pergi berurut kat kulim.......kat kulim dekat 20jam ader saner.....(ayah sakit nak lumpuh).........lepas sampai kat umah ajer........ ss dah ader kat tempat ....jual durian ......aku tolong bersihkan durian......dapat lah aku dlm rm 30.00....lepas tue tunggu hingga mlm ....nasib baik dekat gan umah ....boleh curi -curi balik makan, sembahyang tgk anak...anak aku sekarang nie....mum tolong jaga......kalau mum gan ayah balik maner aku tak leh tolong ss gan pak mertua aku.......heheheh sajer suka suka syok gak tak pernah aku buat kerja mcm nie...

No comments:

Post a Comment