Wednesday, November 4, 2009

minggu -minggu yg memboringkan.....

dah berapa minggu adik ...ss duduk dgn kami...bukan aku tak suka tapi kurang selesa.....itulah bahana nak ikut kekasih hati pindah sini....tak pikir panjang.....suka buat keputusan sesuka hati.....entahlah...nak ckp serba salah dgn ss....dahlah hari tue dtg aku ingat nak sajer dtg tup..tup duduk sini......pening aku dibuat nyer....nak dekat 3 week duduk dgn aku.....jadi sekarang .....jadi minggu- minggu yg memboringkan bagi aku......kain baju semua aku kena basuh dia ingat aku nie...belaci dia ker.....entahlah samapi maner aku boleh sabar.....aku takut benda benda mcm nie lah....boleh aku gaduh dgn ss.......dan aku takut sebab .....dia nanti aku asyik marah anak aku......walaupun sebab dia aku ......kenal ss....bukan aku tak hargai....tapi ......entahlah banyak terbuku yg tak dapat diluahkan........saper ader idea boleh bagi tahu tak.....mcm maner nak buat....

No comments:

Post a Comment