Sunday, May 3, 2009

percutian- pulau sayak

:- bersama cucu mereka
:-beli jgn tak beli


:-puteri kesygan bersama nenek


:-kemesraan



:-kenangan




:- aku dan suami tercinta




minggu nie percutian aku bersama keluarga besarku termasuk kakak aku, sepupu aku yang turun dari n.9, kakak iparku bersama 2 anak nyer, mum dan ayahku tentu ada sekali dan jugak bapak mertuaku bersama isteri baru nyer, pagi-pagi lagi kami telah sediakan bahan untuk bbq, peh sedap hingga menjilat jari, ada hotdog, bugger, dan jugak gralic break jgn dilupakan, ini pun atas idea kakak aku yg menjadi tukang masak hari tue, dlm pukul 1 tengah hari aku dan family pun bertolak ke pulau sayak , sesampai disana kami pun melepakan diri menunggu mlm , sedang syok aku melandingkan diri, tiba suami ku talifon dari alor setar, mengatakan jiran aku meninggal dunia, so dengan pantas aku pun balik untuk melihat jenazah jiran ku , jiran ku memang dah lamer sakit 10thn sakit lumpuh, Al-Fatihah sedekah pada jiranku, dlm kul 6.30 ptg aku pun bertolak ke pulau sayak, aper lagi acara pun bermula dari bakar arang sampai habis kami bertungkuis lumus masak, bergumbira, makan, semua kami lakukan bersama hehhehe, besok nyer aku dan suami balik dulu, keluarga ku pulak ke pantai merdeka mandi manda disana anak aku jgn cakaplah mandi tak ingat dunia, nak lepas lagi. kakak ku kater ayah ku ada derma aiskrim pada anak yatim yang ader disana. semoga ayah ku dimurahkan rezeki.aku dirumah masak untuk kepulangan keluarga dari pantai merdeka. heheheh percutian pertengahan bulan.

1 comment:

  1. uish laju ajer nk update blog..hehe
    td bajet ble buka dpt tgk yg lame je..hi3
    pape pn thx sb sudi bw ktorg adk bradik jln2 kt penang..k.ngah kt die xpuas lepak sane..insyaallah nt ktorg dtg lg.. :-)

    ReplyDelete