Thursday, May 14, 2009

iNilah StoRyku.....

inilah mak aku...tgh korek ubi kayu...hish rajin tul org tua nie....ader ajer keja dia nak buat ...kadang aku pun pikir tak penat ker mak aku nie...bgn awal dlm kul 4.00pg dah bgn.....

nie hasil tanaman aku....boleh lah tak payahlah aku nak...pie kedai semata-mata nak beli timun...sekarang timun nie dah selamat dlm perut aku ...suamiku...


nie dia hasil korek mak aku tadi...jengeng...punyalah banyak...aku siap buat kerepek lagi.....suamiku ...suruh rebus...makan dengan kelapa...dia kater sedap...aku bukan makan sangat ubi nie...tapi tengok hasil....dapat rasa peh...rupa seronok berbudi dgn tanah nie..gambar nie...masa aku makan pulut durian....peh sedap gila masa nie.....aku gan suami punya lah makan sampai tambahlah...sedap tul durian nie...tapi bukan aku yang masak pulut saper lagi....tukang masak yg paling teror...mak akulah .....dia pun join sekali tapi kat tepi ...sebab aku gan suami dlm kolam masa nie....

1 comment:

  1. weih...puLut derian tu...warghhhhhh makanan yg blom dapat di makan....DURIAN....sedapnya....tingin nie.......

    ReplyDelete