Sunday, September 25, 2011

nAk bt aper.......

sejak dua menjak nie....aku dok pikir nak bt aper....kalau aliya dah mula sekolah ......
adahkah aku nak goyang kaki.....atau nak belajar masak......atau nak jual somenthing yg boleh mendtgkan keuntungan.....atau menghilangkan boring......
tp masalah aku suami aku tak byk sangat beri galakan kalau aku nak berniaga.....dia kater takut anak terabai....rumah bersepah.....bal...bla kerja rumah yg dia takut tak beres......
hari tue ader gak aku sound.....aku ckp masa aku kerja dulu ader ker aku biarkan rumah bersepah....seawal pg lg aku bangun membereskan semua kerja rumah sehingga makan dia di waktu pg dan tg hari aku dah sediakan atas meja ....aatau paling koman dlm periuk tinggal senduk ajer.....
suami balas balik sekarang kena pa tak bt mcm tue.....aku ckp dah aku dok umah aku buat sikit sikit(mengadap hari hari jemulah) tp aku tetap buat tp dgn ader anak nie......kita kemas depan dia sepah dlm bilik.....aku kemas dlm bilik....dia sepah dapur.....ish pening tara anak nak besar......kantp aku nak jugak bt somenthing supaya aku tak lah boring itu masalh utama......ish aku kena plan betul betul nie.....aper perlu aku bt.....

No comments:

Post a Comment