Friday, September 9, 2011

keTam Yellow RiVer.....& BLueberry cup cake....





hari nie tak tahu semangat aper yg dtg dari pg....hingga ptg aku asyik nak makan yg di hias cantik(aku rasalah) cantik ke?????
tg hari aku masak ketam masak lemak cili api.......peh siap berdesign lagi.....
dan ptg aku pun masak cake.....so disebabkan filling blueberry ader aku pun bubuh dlm nyer.....ikut resepi dlm www.myreceipe....boleh tahan jugak laman tue...cake yg aku cuba semua menjadi.....
sedap sampai hubby balun 6 biji.....yg fresh panas2....aku dan anak kena tunggu lah jawab nyer....
tp yg sedih nyer aku buat namer tak berapa nak menjadi.....ialah tangan tak seni....
kena pie belajar nie tp.....kat sini (kepala batas penang) aku tak tahu kat maner nak cr tempat org belajar buat kek........payah....kalau kat kl tue kat rumah pun ader org ajar......saja buat bekalan.....kena ingat langit tak selalu cerah......persedian perlu ader.....maklumlah suri rumah......tp mintak mintak rumah tangga aku cerah hingga akhir hayat & juga utk anak-anak.....amin....

No comments:

Post a Comment