Friday, March 20, 2009

aku merindu puteri ku......











aku tgk suami aku nie makan mangga kalahkan org mengandung dah tiga hari aku tgk dia mcm nie..dok cicah garam belacan ...mak aku pun dok layan bt garam belacan kat dia .....siap buat simpanan lg dlm peti ais...nak kater aku mengandung memanglah tak ader....kosong lg...ish ish ...konfius aku....heheh hari nie aku pie klinik ...badan gatal gatal...tak thn aku dibuat nyer...doc kater alahan..alahan aper pun aku tak pasti......nak menagis dahlah gatal kat belakang...mcm maner nak garu..tolllooonnggg garukan ...
nasib baik anak aku....tok nenek dia bwk blk kpg....boleh gak aku releks sat...tp papa dia lak dok igat kat anak dia...ishish....megalahkan aku yg melahirkan.....tp tak aper sok kita blk...kpg...blk kpg blk kpg...

No comments:

Post a Comment