Monday, November 21, 2011

ibu segala emas......

kegembiraan terpancar pd semua peminat bola sepak....malaysia........syabas....harimau muda.....
bukan kemenangan yg dicari (walaupun agenda utama) tp untuk membenamkan ego rakyat indon adalah misi utama......berlagak.....tak kira mereka d maner .....
aku adalah salah sorang peminat sukan......setiap hari aku melihat NADI ARENA(spjg sukan sea)
gelagat....penyokong indon memang aku terlalu meluat.....dimaner ajer pasukan malaysia ader perkataan boooooo tidak pernah lekang d bibir mereka........tidak paham......patirotik adalah bagus tp.....langsung tidak menghormati negara lain adalah yg tidak elok......
nasib tak jadi menteri aku nie.....kalau tak masa 24jam aku suruh semua rakyat indon keluar malaysia.....hahhahhahha(sebab tue tak jadi)
so peminat bola ayuh sokong atlet kita...rabu nie perlawan penting.......

No comments:

Post a Comment