Wednesday, September 9, 2009

anuggerah ilahi.....

semlm ....kawan aku nida...selamat bersalin....baby girl....rasa teringgat-ingat masa aku bersalinkan aliya 2 years later.....dah lah masuk labour room pukul 12.00 tgh ......punya lah lamer.....sebelum nak bersalin tue...aku dgn pose.....nyer .....sebab doc kater aku kena operation coz dah masuk ubat sampai 4......tapi cm buka tue tak terbuka stil 2 cm so kenalah aku pose mlm tue....sampai pagi..doc cek sekali lagi.....tapi masih samer ajer buka 2cm.....doc suruh aku mandi dan kemas barang barang....so aku talifon ss suruh dtg coz tak lamer lagi aku kena operation.....dlm masa mengemas(kemas lambat-lambat coz takut)dan nak mandi tue....tiba aku rasa.....aku punya kain tue.....habis dgn darah & air ketumban pecah punya lah banyak....so aku pie jumpa doc lagi sekali......sampai doc tue kater kat aku......i baru cek tengok tak ader aper....dan cm u masih mcm tue.....tiba u dtg....lagi sekali....dlm tue dah bliding...ok u boleh pie labour room....terus tak payah operation....hahah selamat ....tapi yg sedih ss dtg tak bawak aper aper.....sebab ss ingat aku kena pose lagi......heheheheheh.....bayangkanlah.....aku tegok air punyalah banyak sebelum pie labour romm....sebab dah nurse dah booking katil untuk aku....sebelum masuk ss ciumdahi aku dan ss suruh aku kuat semangat dan dia kater....dia halalkan semua aper yg aku dah buat.....ish ish terharu aku masa tue.....dah masuk ......jgn kater makan minum pun tak boleh minum .....ish poselah aku lagi ....baby aliya kuar pun dlm kul 7.10mlm.......bayangkan lah dari mlm semlm sampai besok mlm aku pose......dah lah tue kuar pun dari labour room .....pukul 10.00mlm makan pun tak ader.......mum aku pun beli roti untuk aku ader tenaga......sampai naik pitamlah aku.....nasib abik nurse ader.....dia lah tolong pin pin aku naik atas katil......sok nyer baru aku leh makan.......tapi aku rasa nie semua dugaan ilahi untuk aku masa bersalin tapi nasib baik aku kuat nak teran kalau tak.....lemas anak aku....dan munkin sebab pose lah ilahi bagi aku kekuatan.......pose oh pose......

No comments:

Post a Comment